Elektronikus Kautz kötet 2011
|
A cikkek a szerző-címre kattintva letölthetők.
Marketing és logisztika szekció
Árva László - Deli-Gray Zsuzsa:
Posztmodern turizmus, posztmodern marketing
Eisingerné Balassa Boglárka:
Az „újrakezdők” - mint új fogyasztói csoport - életstílusának vizsgálata
Gombos Szandra - Makkos-Káldi Judit - Németh Szilárd:
Az etnocentrikus fogyasztói attitüd megjelenése a fiatalok körében
Orosdy Béla:
Politikai marketing – álláspontok és viták
Szegedi Zoltán:
Trendek és stratégiák a logisztikában és az ellátási lánc menedzsmentben
Menedzsment szekció
Gergely Róbert:
Tudatos tudásmenedzsment, versenyképes tudás
Juhász Tímea:
Családbarát foglalkoztatás magyar és szlovák szervezetekben empírikus vizsgálat alapján
Kosár Szilvia:
A tudás szerepe a vállalatok versenyelőnyében
Lőre Vendel:
A tudástőke visszásságai
Polyák Zoltánné:
A tudásmenedzsment elemeinek érvényesülése a Győri Ipari Park egyes vállalatainál
Szalai Piroska:
Rendszeres edzés = A foglalkoztatáshoz szükséges kompetenciák karbantartása
Emberi erőforrás szekció
Bittner Péter:
A humán erőforrás menedzsment kihívása a XXI. században
Petőné Csuka Ildikó:
Emberitőke-elemzés a mai magyar felsőoktatásban
Somogyi Ferenc:
Az életvilág és a nemzeti emberitőke-állomány viszonya
Pénzügyek szekció
Hoffmann Mihály:
Az eladósodott állam: kockázatok és mellékhatások...
Katits Etelka:
Hogyan finanszírozták működésüket gazdaságunkban a legnagyobb vállalkozások?
Tatay Tibor:
A háztartások adósságainak gazdasági és társadalmi kérdései
Kreatív gondolkodás – új tehetségek szekció
Gondos Borbála - Hercz Ágnes:
A kulturális tevékenységek hatása az életminőségre
Jakab Petra:
Városimázs, a hard és soft telephelytényezők szerepe
Kollár Katalin:
A helyi gazdaságfejlesztés szereplőinek vizsgálata
Kucséber László Zoltán:
A munkanélküliség gazdasági és társadalmi következményei
Németh Tímea – Szalka Éva – Némethné Farkas Kata:
Az e-learning-képzés gazdasági háttere
Pintér Tibor:
Duna-stratégia fejlesztési kilátások – és ellentmondások
Szőke Júlia:
Kis- és középvállalatok határ menti gazdasági kapcsolatai kulturális aspektusból
Társadalmi és gazdasági változások a kultúra és a nyelv tükrében szekció
Ablonczyné Mihályka Lívia – Tompos Anikó:
Új szavak – új jelentések, avagy a társadalmi és gazdasági változások tükröződése a magyar nyelvben
Garai Anna –Nádai Julianna:
Értékek közvetítése az európai uniós dokumentumok fordításának tükrében– az auktoritás elve és a dichotomikus kultúra-modellek
Görcsné Muzsai Viktória:
EDTWIN projekt: Nyelvek és kultúrák között kompetensen a Centrope Régióban
Ildikó Némethová:
Economic development and Cultural Change
Vargáné Kiss Katalin:
Pénzintézetek szakmai nyelvhasználata a gazdasági változások tükrében
Új kormányzás, új területi dimenziók szekció
Bugovics Zoltán:
Társadalmi értékek és identitás alakulása
Hardi Tamás:
A határon átnyúló ingázás, mint a nemzetközi migráció egy különleges formája
Reisinger Adrienn:
Társadalmi részvétel helyi, területi és európai uniós szinten
Smahó Melinda:
Az európai unió területi politikájának értékelése és jövőbeli irányai
Somlyódyné Pfeil Edit:
Az új kormányzás terei a városrégiók
Különleges piacok szekció
Fogarassy Csaba – Lukács Ákos – Kenyeres Viktória
OTC kereskedési felületek előnyei és hátrányai az emisszió-kereskedelemben
Huszka Péter
"A tavasz 17 pillanata", avagy egy megfigyeléses vizsgálat eredményei a győri kocsmákban
Szigeti Cecília – Borzán Anita
Megoldások a hagyományos piacokon túl