Növekedés és egyensúly
"NÖVEKEDÉS ÉS EGYENSÚLY"
Kautz Gyula Emlékkonferencia
2013. június 11.
elektronikus formában megjelenő kötete
Szerkesztők: Tompos Anikó, Ablonczyné Mihályka Lívia
ISBN 978-615-5391-11-8
Marketing és logisztika szekció
Ercsey Ida
Szubjektív életminőség vizsgálata a fiatalok körében
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs
Melyik a fontosabb? Információs technológia alapú és személyes kapcsolatok a business marketingben
Konczosné Szombathelyi Márta
A hírnév és menedzselése
Koppány Krisztián
A conjoint analízis és a diszkrét választási kísérlet egészség-gazdaságtani alkalmazásának lehetőségei
Lehota József – Rácz Georgina
Az élelmiszer-információk vásárlási döntést befolyásoló szerepének változása a fenntarthatóság trendjének hatására
Platz Petra
„Innováció” mint hívó szó
Menedzsment szekció
Lévai András
Induló és tudás-orientált non profit szervezet önnön tudásmenedzselése
Lőre Vendel
Személyiségtípusok az emberi erőforrás menedzsmentben- elméleti áttekintés és kutatási területek
Rácz Irma
Üzleti siker a tehetség tükrében
Takács Andrea
Paradigmaváltás a sikeres változásmenedzselésben
Tóbiás Kosár Szilvia
Projektek a tudásmenedzsment világában
Vincze Júlia
Egy tudásintenzív szolgáltatást nyújtó szervezet tudásmenedzsment rendszer alkalmazásfejlesztése
A gazdasági szereplők finanszírozási kapcsolatai szekció
Balogh László - Parádi-Dolgos Anett - Varga József
A szabadpénz elmélete a jelenlegi hazai helyi pénzek működésében
Hegedüs Mihály - Pataki László
Az egészségügy átalakításának és finanszírozásának kérdései
Kovács Andrea
Az egészségügy finanszírozásának támogatása eHealth megoldásokkal
Kovács Gábor
Helyi önkormányzatok: a saját bevételek szerepe a finanszírozásban
Tatay Tibor
A bankok hitelezési tevékenysége
A makropénzügyek elméleti és gyakorlati kérdései szekció
Drábik János
A szervezett magánhatalom és az Európai Unió
Pintér Tibor
Az Európai Monetáris Unió válsága - kitörési lehetőségek
Somogyi Ferenc
Természetes gazdasági rend és a szabadpénz Silvio Gessel értelmezésében
Szabó István
Monetarizmus, mint a gazdaságélénkítés kérdőjele
Szretykó György
Az Európai Unió válsága és a keleti nyitás lehetőségei
Kultúra és kommunikáció a szervezetben szekció
Ablonczyné Mihályka Lívia – Tompos Anikó
Empirikus vizsgálat az üzleti és vállalati kultúra tükrében
Balykina Galina
Cultural dimensions and modern Russian business
Ildikó Némethová
Intercultural communication and global integration
Nyakas Judit
Logisztika és kommunikáció
Polyák Ildikó - Kéry Dóra - Tardos Katalin
Measuring and developing intercultural competence of university faculty
Szőke Júlia
Kisvállalatok kommunikációs sajátosságai nemzetközi üzleti tárgyalások tükrében
Változás- és válságmenedzselés a vállalati gyakorlatban szekció
Katits Etelka – Koltai Judit – Szalka Éva
A magyar TOP100 és a pénzügyi-gazdasági válság, avagy a belső finanszírozási erő megerősítésének kényszere
Kiss Árpád
A vállalkozások növekedési korlátai és kockázata az információmenedzsment szempontjából
Láncz Gábor
A stratégiaalkotás és a változásmenedzsment kombinációja a vállalatfejlesztésben
Kreatív gondolkodás – új tehetségek szekció
Bükiné Foki Ariel
Versenyképesség, innovációs készség és fenntartható fejlődés beágyazódása a szervezeti kultúrába
Kecskés Petra
Fogyasztói magatartás vizsgálata az ezüstgeneráció körében - fókuszban az egészséges táplálkozás
Kucséber László Zoltán
A gazdasági versenyhivatal által feltárt kartellek empirikus megfigyelése
Lukács Réka
Tudatos fogyasztás, fél egészség
Dombi Dóra - Gábora Bernadett – Kovács Apolka - Potháczki Ádám – Vecsey Veronika – Zágonyi Szandra
Arculat. Élhetőség. Városmarketing kutatás Győrben